Podle Jančury jsou ziskové všechny linky, tedy z Prahy na Ostravsko, odkud vybrané vlaky pokračují na východní Slovensko, i trasa na Vídeň a Bratislavu. \"Dokázali jsme přitáhnout spoustu nových cestujících do Vídně,\" uvedl Jančura. Jeho jízdné bylo levnější než jízdné nabízené Českými drahami. Na lince do Vídně ho vytvářejí společně s rakouskými drahami.
Podle zprávy se loni pohybovala marže ve vlakové dopravě na úrovni šesti procent, což je také nejlepší výsledek v historii. \"Dává silný základ pro další expanzní investiční projekty, jako je nákup dalších vozidel nebo přidání provozu na nových tratí,\" uvedl Ondrůj. Letos v dubnu má začít jezdit nedotovaný spoj z Prahy do Českých Budějovic, který bude provázaný se spojem z Prahy do Bratislavy. Od prosince bude Jančura zajišťovat dálkovou linku Brno - Bohumín na objednávku státu, stejně tak začne jezdit na tratích s osobními vlaky na objednávku Ústeckého kraje. Do dvou až tří let chce do nových vozů a rekonstrukce starších investovat miliardu korun.
Osobní vlaky již provozuje také několik let v závazku veřejné služby na Slovensku mezi Bratislavou a Komárnem. Loni přepravily 3,7 milionu cestujících, což je meziroční nárůst o milion.