V Mladé Boleslavi vyrábí společnost Škoda Auto nejoblíbenější model Octavia. V roce 2018 zde vzniklo 258.000 kusů této modelové řady. Kromě Octavie se v mateřském závodě vyrábějí modely Fabia, Rapid a Karoq. Vozy Škoda Superb a SUV Kodiaq a Karog vyrábí automobilka v Kvasinách. V květnu 2018 zde firma otevřela multifunkční kompetenční centrum za 13,5 milionu eur (asi 350 milionů Kč) a v září pak nové vzdělávací centrum. V letošním roce zde začne sériová výroba vozu Superb s plug-in hybridním pohonem.
Automobilový průmysl tvoří v ČR přibližně devět procent hrubého domácího produktu, loni se zasloužil přibližně o dvě třetiny českého exportu. \"Jsme hrdí na to, že jako značka Škoda patříme k ekonomickým pilířům země a že téměř dvě třetiny všech automobilů vyráběných v České republice v loňském roce sjela z výrobních linek naší společnosti,\" řekl člen představenstva Škody Auto Michael Oeljeklaus.
Kromě Mladé Boleslavi a Kvasin má firma svůj závod také ve Vrchlabí na Trutnovsku, tady Škoda vyrábí převodovky. V loňském roce firma ve Vrchlabí vyrobila 538.760 kusů automatické převodovky DQ 200, která se používá v řadě vozů koncernu Volkswagen. V mladoboleslavském závodě firma vyrobila 602.970 dalších převodovek a 584.880 motorů.
Letošní rok je pro Škodu vstupní branou do éry elektromobility, čeká ji tak největší investiční program v historii. V letošním roce odstartuje výroba čistě elektrické verze modelu Citigo a také Superb s plug-in hybridním pohonem. V roce 2020 bude následovat sériová verze studie čistě elektrického konceptu Škoda Vision E. Pětidveřové SUV kupé bude prvním nově vyvinutým elektrickým vozidlem značky.
Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,25 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství. Na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává víc než 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.