Kvartální pokles Vodafone přičítá i výkyvům směnných kurzů, prodeji aktivit v Kataru a také přijetí nových účetních standardů.
Příjmy na evropském kontinentě se kvůli cenové konkurenci v Itálii a ve Španělsku snížily o 1,1 procenta, zatímco v ostatním světě o 4,9 procenta vzrostly. Propad v Jihoafrické republice totiž kompenzoval růst na jiných trzích. Ve druhém čtvrtletí se tyto příjmy ale zvýšily o 7,7 procenta.
Vodafone uvedl, že konkurence na španělském a italském trhu se během čtvrtletí zmírnila. Šéf podniku Nick Read tyto trendy označil za povzbudivé, i když na finančních výsledcích se zatím neprojevily. Firmě ve třetím fiskálním čtvrtletí přibylo 747.000 klientů pro mobilní a 341.000 klientů pro širokopásmové sítě.
Vodafone od roku 2005 působí i v České republice, kde poskytuje služby 3,8 milionu zákazníků. V posledním fiskálním roce, který skončil v březnu 2018, firma v Česku zvýšila zisk o polovinu na 1,13 miliardy korun. Tržby se zvýšily o 1,4 procenta na 14,15 miliardy Kč.