Skupina si dlouhodobě drží na trhu šumivých vín podíl kolem 70 procent. Největší podíl na prodejích značky, 60 procent, má Bohemia Sekt demi sec, nejprodávanějším sekt v ČR, kterého firma prodala v loňském roce téměř 7,5 milionu lahví. \"Výrazný meziroční nárůst o téměř 20 procent zaznamenala také řada Bohemia Sekt Prestige, šumivá vína vyráběná tradiční metodou kvašením v lahvi,\" uvedl Beránek. Trvale roste také spotřeba nealkoholického Bohemia Sektu.
Kvůli plošnému nedostatku pracovníků a očekávané logistické špičce v posledních týdnech roku se firma snažila ve spolupráci s obchodními partnery rozložit sezónní prodej sektů do delšího časového období tak, aby bylo zboží před Vánocemi a Silvestrem připravené na regálech obchodů včas a v dostatečném množství. \"To se nám podařilo a zboží bylo v sezóně na obchodech dostatek,\" uvedl Beránek.
Tichých vín značek Habánské sklepy, Víno Mikulov, Chateau Bzenec, Vinařství Pavlov a dalších prodala firma přes 10,5 milionu lahví, meziročně o necelých šest procent méně. Pokles byl podle ředitele způsobený ukončením výroby vín v nápojových kartonech a také nedostatkem tuzemských hroznů z předchozích dvou slabších sklizní.
Finanční výsledky zveřejní skupina v polovině roku. V roce 2017 utržila bez spotřební daně 1,6 miliardy korun, stejně jako v letech 2016 a 2015.