Zatímco Radiožurnálu zhruba 4000 posluchačů přibyly, Evropa 2 jich 25.000 ztratila. Na dalších místech jsou Frekvence 1 a ČRo Dvojka. Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s nárůstem o 4000 na 675.000 posluchačů denně. Druhý skončil Blaník.
\"Rok 2018 se vydařil, investice do reklamy se za poslední tři roky zvýšily o 100 milionů korun,\" uvedl prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání Michel Fleischmann.
Čisté investice do reklamy loni vzrostly o 2,9 procenta na 1,574 miliardy korun. V posledním čtvrtletí minulého roku se investice meziročně zvýšily o tři procenta na 513 milionů Kč. Nejvíce se reklamnímu trhu dařilo v říjnu a listopadu. Rostla reklama na auta, maloobchod, textil a módu, internetový maloobchod a nabídky práce.
Celkově rozhlas alespoň jednou za týden poslouchalo přes 85,7 procenta lidí. Denně si nějakou stanici naladilo 61,9 procenta populace, vyplynulo z šetření.