Nejposlouchanějším rádiem byl v 2. pololetí opět Impuls

06.02.2019 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 6. února (ČTK) - Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí byl ve druhém pololetí loňského roku opět Impuls s 1,051 milionu posluchačů denně, což je proti 2. a 3. čtvrtletí loňského roku pokles o 10.000 lidí. Následuje Radiožurnál s 899.000 posluchači, který tak předstihl Evropu 2 s 890.000 posluchači. Vyplývá to z šetření Radioprojekt, jehož výsledky dnes zveřejnily na tiskové konferenci agentury STEM/MARK a Median.

Zatímco Radiožurnálu zhruba 4000 posluchačů přibyly, Evropa 2 jich 25.000 ztratila. Na dalších místech jsou Frekvence 1 a ČRo Dvojka. Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s nárůstem o 4000 na 675.000 posluchačů denně. Druhý skončil Blaník.

\"Rok 2018 se vydařil, investice do reklamy se za poslední tři roky zvýšily o 100 milionů korun,\" uvedl prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání Michel Fleischmann.

Čisté investice do reklamy loni vzrostly o 2,9 procenta na 1,574 miliardy korun. V posledním čtvrtletí minulého roku se investice meziročně zvýšily o tři procenta na 513 milionů Kč. Nejvíce se reklamnímu trhu dařilo v říjnu a listopadu. Rostla reklama na auta, maloobchod, textil a módu, internetový maloobchod a nabídky práce.

Celkově rozhlas alespoň jednou za týden poslouchalo přes 85,7 procenta lidí. Denně si nějakou stanici naladilo 61,9 procenta populace, vyplynulo z šetření.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK