Příjmy společnosti podle agentury Reuters výrazně předstihly očekávání analytiků Wall Street, kteří odhadovali v průměru 868,2 milionu dolarů. Příjmy z reklamy vzrostly o 23 procent na 791 milionů dolarů, na tom se víc než polovinou podílí videoreklamy firemních klientů.
Sociální síť ale zaznamenala pokles měsíčních aktivních uživatelů, částečně proto, že vymazala miliony nepatřičných účtů. Firma tak reagovala na kritiku, že twitter je používán jako platforma pro ovlivňování politiky a pro projevy nenávisti. Počet měsíčních aktivních uživatelů se meziročně snížil na 321 milionů z 330 milionů. Oproti předchozímu čtvrtletí síť ztratila pět milionů uživatelů.
Tento údaj společnost oznámila naposledy. Přestože se mezi internetovými firmami stal za posledních deset let standardním článkem statistik, Twitter oznámil, že ho nadále zveřejňovat nebude.
Společnost předpokládá, že v nynějším kvartále se její příjmy budou pohybovat mezi 715 miliony a 775 miliony dolarů. Analytici tipují v průměru 765 milionů.