Celková čtenost titulů sítě Deník dosáhla 511.000 čtenářů, což je růst o 4000 lidí. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách (77.000 lidí) a Moravskoslezském kraji (74.000 lidí). Rostla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro mělo 478.000 čtenářů, E15 76.000. Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,175 milionu čtenářů, zhruba o 11.000 méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 860.000 čtenáři.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 488.000 čtenáři na vydání, TV Max s 450.000 čtenáři a Rytmus života, který četlo v průměru 431.000 lidí. Z ekonomických titulů byl nejúspěšnější Forbes se 119.000 čtenáři.
Z vydavatelských domů mělo největší podíl Czech News Center s 22 procenty trhu, následovalo vydavatelství Vltava Labe Media se 17 procenty.
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků činil 67 procent populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo téměř 81 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk 7,69 milionu osob.