Placené televizní stanice CS film, CS mini a WAR TV spolu s volně dostupnou stanicí Kinosvět si v loňském čtvrtém čtvrtletí podle dat ATO-Nielsen Admosphere zapnulo denně 257.000 diváků starších 15 let. JOJ Group je celoslovenským televizním komerčním hráčem a zároveň působí i na českém mediálním trhu. Ve svém portfoliu má sedm televizních stanic - JOJ, PLUS, WAU, RiK, Ťuki TV, JOJ Cinema a JOJ Family a 20 internetových portálů.
\"Jsme rádi, že do našeho portfolia přibudou další etablované televizní stanice. Rozšíříme tak svou nabídku o zajímavé programy, které oslovují stabilní cílové skupiny diváků v České i Slovenské republice. Těšíme se na rozvoj těchto stanic,\" uvedl dnes Mojmír Mlčoch, člen představenstva JOJ Group a manažer skupiny pro český televizní trh. \"Jsme potěšeni, že se podařilo najít strategického partnera, který bude firmu podporovat v jejím dalším růstu a přeji novému budoucímu majiteli mnoho úspěchů,\" doplnil jednatel a majoritní společník Československé filmové společnosti Leoš Pohl.
JOJ Group uvedla, že na distribuci kanálů se nic nemění, budou nadále k dispozici prostřednictvím českých i slovenských operátorů. Skupina plánuje další investice do akvizicí a techniky na zkvalitnění vysílání nově zakoupených stanic, dodala.
ČSFS podle údajů ze Sbírky listin předloni zvýšila tržby o 2,5 procenta na 48,6 milionu korun. Zisk naopak klesl o půl milionu na 3,6 milionu korun. Loňské výsledky firmy prozatím nejsou k dispozici.