Tržby se zvýšily o 2,1 procenta na 91,4 miliardy CHF (2,1 bilionu Kč). Takzvané organické tržby, které nezahrnují tržby obchodních jednotek prodaných či nakoupených v průběhu roku, stouply o tři procenta. Tempo jejich růstu poprvé od roku 2011 zrychlilo. Nestlé v loňském roce prodala divizi cukrovinek a pojišťovací součást Gerber Life Insurance. Letos čeká Nestlé růst tržeb o více než tři procenta.
Firma zhruba před dvěma lety oznámila reorganizaci, v rámci které zahájila prodej části majetku. Nyní podnik informoval, že se hodlá zbavit aktivit v oblasti zpracování masa Herta, aby se mohl zaměřit na rostlinné potraviny a aktivity s vyšším růstem. Mezi ně řadí kávu, péči o domácí mazlíčky, kojeneckou výživu, balenou vodu a zdraví spotřebitelů. Nestlé také přezkoumává budoucnost svého podnikání v oblasti péče o pokožku, o divizi by měla rozhodnout do poloviny letošního roku.
Nestlé vyrábí například kávu Nescafé a Nespresso, čokoládové tyčinky Kit Kat, cereálie Nesquik, kořenicí směsi Maggi nebo potravu pro domácí mazlíčky Purin - Pro Plan a Friskies. V České republice patří do skupiny Nestlé továrny Zora Olomouc a Sfinx Holešov se značkami Orion, Studentská pečeť, Margot, Kofila, Bon Pari, Jojo a Lentilky.