Nejprodávanějším modelem byla v únoru tradičně Octavia, která ale zaznamenala meziroční pokles dodávek o 16,9 procenta. Nejvýraznější pokles mezi modely zaznamenal Superb, a to o 27,5 procenta. Vzrostly naopak prodeje SUV modelů, Kodiaq si vybralo meziročně o 9,9 procenta více zákazníků, Karoq dokonce o 71,5 procenta víc lidí.
V západní Evropě zaznamenala Škoda v únoru 41.100 dodávek zákazníkům, což v porovnání s minulým rokem odpovídá nárůstu 7,2 procenta. V Německu, na nejsilnějším evropském trhu, dodala česká automobilka zákazníkům 16.500 vozů a dosáhla nárůstu 11,5 procenta.
Ve střední Evropě dodala Škoda zákazníkům 17.300 vozů, meziročně o 6,1 procenta méně. Na domácím českém trhu zaznamenala automobilka v únoru 7100 dodávek zákazníkům, což představuje pokles o 14,7 procenta. Vývoj dodávek zákazníkům podle firmy odráží současný celkový pokles českého trhu s osobními vozy.
Ve východní Evropě bez Ruska vzrostly dodávky zákazníkům o 13,1 procenta na 3500 vozů. V Rusku dodala Škoda zákazníkům 5900 vozů, což znamená mírný nárůst o 0,6 procenta.
Na celosvětově největším trhu značky v Číně dodala firma zákazníkům v únoru 16.000 vozů, jde tak o šestnáctiprocentní pokles. I tady firma propad zdůvodňuje poklesem tamního trhu s osobními auty.
Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,25 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství. Na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává víc než 35.000 lidí a je aktivní na více než 100 trzích.