Soud rozhodl, že prodej a výroba vozu Landwind musí okamžitě skončit a automobilce JLR, která je součástí indické Tata Motors, musí být vyplaceno odškodné.
Oba sportovně-užitkové vozy mají podobný tvar, střecha a okna se zužují zepředu dozadu, mají téměř identická koncová světla a symbol linky po stranách.
JLR podal žalobu na čínského konkurenta v roce 2016 a byl to velmi neobvyklý krok. Světové automobilky se navzdory rozšířenému a často neskrývanému kopírování obvykle vyhýbají právním sporům v Číně. Domnívají se, že šance na vítězství nad domácími podniky jsou velmi malé. Žaloby navíc mohou vést k negativnímu postoji čínské veřejnosti, která může mít pocit, že zahraniční výrobci tímto způsobem šikanují domácí podniky.
Ředitel právního oddělení JLR Keith Benjamin přivítal rozhodnutí pekingského soudu, které podle něj dále posiluje důvěru automobilky, aby investovala v Číně, i důvěru ve spravedlivé rozhodování čínských soudů o duševním vlastnictví. \"Toto rozhodnutí je jasným signálem toho, že zákon je správně uplatňován, aby chránil spotřebitele a prosazoval jejich práva tak, aby nebyli mateni nebo uváděni v omyl, a zároveň chrání investice firem do designu a inovací,\" prohlásil.
Společnost Jiangling představila automobil Landwind X7 v listopadu 2014 a vysloužila si kritiku kvůli jeho nepopiratelné vnější podobnosti s vozem Evoque. Jeden z analytiků šanghajské výzkumné společnosti Automotive Foresight upozornil, že Landwind X7 je zhruba o dvě třetiny levnější než Evoque a zaostává v technologiích a výkonu.