IPO Lyftu vynesla 2,34 miliardy dolarů. Firma slaví s primární nabídkou úspěch i přes své zadlužení, protože investoři si podle agentury Reuters nechtějí nechat ujít možnost mít podíl na jejím očekávaném příštím silném růstu. Ten si od tohoto sektoru slibují, protože generace mileniálů žijících ve velkých městech již neplánuje pořízení vlastního vozu.
Společnost oznámila, že prodala přes 32,5 milionu akcií, tedy o něco více, než původně nabízela. Na americké burze Nasdaq se s akciemi firmy bude obchodovat pod symbolem LYFT.
Vstup Lyftu na burzu tak bude největší technologickou nabídkou od IPO čínského internetového prodejce Alibaba v roce 2014. Dláždí cestu dalším společnostem ze Silicon Valley, které se letos chystají dobýt akciový trh, jako je Pinterest provozující stejnojmennou sociální síť nebo Slack Technologies, která nabízí řešení pro komunikaci v rámci pracovních skupin. Ještě letos by se na burze mělo začít obchodovat i s akciemi internetové společnosti zprostředkující ubytování Airbnb.
Větší konkurent Lyftu, firma Uber se chystá vstoupit na burzu už v nejbližších týdnech. Podle investičních bankéřů by tato firma mohla být ohodnocena až na 120 miliard dolarů.