Zhruba tři pětiny objemu prací připadaly na výstavbu a rekonstrukce silnic a městských komunikací. Necelá pětina patřila mostům a 15 procent železničním a tramvajovým stavbám. Největšími projekty, na kterých loni firma pracovala, jsou výstavba úseku dálnice D3 Ševětín - Borek, silnice první třídy v úseku Skotnice - Příbor, optimalizace železniční trati Beroun - Králův Dvůr nebo stavba dálničního obchvatu Prešova na Slovensku. Eurovia také dokončila modernizaci úseku D1 Koberovice - Hořice.
Z mostních staveb to byly například lávka v Hořicích, rekonstrukce mostu přes Labe v Kuksu nebo most na silnici druhé třídy mezi Brandýsem nad Labem a Zápy. Podle generálního ředitele Eurovia CS Martina Borovky bude letos firma pokračovat ve výstavbě dálnice D11 v úseku Hradec Králové - Smiřice. \"Dále budeme pracovat na D55, na obchvatu Otrokovic a stavbě D35 v úseku Ostrov - Časy. Dalším důležitým projektem je modernizace úseku D1 mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi. Na železnici budeme pracovat na železničním uzlu v Přerově,\" uvedl Borovka.
Rentabilita tržeb, tedy podíl zisku na tržbách, loni vzrostla o 0,1 procentního bodu na 5,4 procenta. Letos chce firma podle Borovky investovat 600 milionů korun do bezpečnostních opatření a nové techniky.
Eurovia na konci loňského roku zaměstnávala 2885 lidí, meziročně o 16 méně. Vlastníkem firmy je od roku 2006 francouzská Eurovia, která patří do světového koncernu Vinci. Firma vlastní rovněž 30 lomů, 25 obaloven, tři pískovny a jeden recyklační dvůr. V lomech loni vytěžila 9,6 milionu tun kameniva, meziročně o 13 procent více.