Bez zahrnutí mimořádných položek zisk na akcii činil 97 centů a překonal odhady analytiků dotazovaných agenturou Refinitiv, kteří čekali zisk 92 centů na akcii. Příjmy se zvýšily o 2,6 procenta na 12,88 miliardy USD. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů a nových akvizic a prodejů stouply o 5,2 procenta, což byl nejvyšší růst za více než tři roky.
Tržby divize Frito-Lay v Severní Americe vzrostly o 5,5 procenta a v nápojové divizi o 2,2 procenta. Zvýšily se také tržby v regionu, který zahrnuje Latinskou Ameriku, Evropu a subsaharskou Afriku, tržby v regionu zahrnujícím Asii, Blízký východ a severní Afriku však klesly.
Prodejci nápojů a balených potravin jsou v posledních letech pod tlakem kvůli změnám preferencí spotřebitelů. PepsiCo na to odpověděla novými recepty a lepšími přísadami ve svém občerstvení i nápojích. Firma také posílila nabídku svých produktů s cílem přilákat více zákazníků koupí výrobce čipů Bare a zahájením prodeje nových produktů, jako Pepsi Zero Sugar, perlivé vody bubly a ledového čaje Pure Leaf, napsala agentura Reuters.