Twitter se snaží zkvalitnit služby a vymazává tisíce spamů a podezřelých účtů. Rozhodl se také, že v následujícím čtvrtletí přestane počty měsíčních aktivních uživatelů zveřejňovat. Oznamovat bude jen počty každodenních uživatelů, kteří denně dostávají reklamu, a dají se tedy zpeněžit. Jejich objem narostl v období od ledna do března meziročně o 12 procent na 134 milionů.
Tržby firmy se v prvním kvartálu zvýšily o 18 procent na 787 milionů dolarů. Analytici odhadovali, že se tržby vyšplhají jen na 776,1 milionu. Tržby povzbudily především příjmy z reklamy, které činily 679 milionů dolarů.
Twitter ale investory zklamal odhadem hospodářských výsledků na aktuální čtvrtletí. Podle firmy se tržby budou pohybovat mezi 770 a 830 miliony dolarů. Analytici v anketě společnosti Refinitiv odhadují tržby ve výši 819,5 milionu dolarů.