Čistý zisk překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu společnosti Refinitiv odhadovali v průměru na 758 miliard wonů. Provozní zisk se zvýšil o 21 procent na 825 miliard wonů a tržby vzrostly o sedm procent na téměř 24 bilionů wonů.
Prodej automobilky Hyundai v Číně se však propadl o 19 procent a dostal se na nejnižší úroveň od globálního hospodářského útlumu v roce 2009. Za poklesem na čínském trhu stojí mimo jiné nedostatek atraktivních modelů a silná konkurence.
Ve Spojených státech se prodej zvýšil o dvě procenta a v Jižní Koreji vzrostl dokonce o devět procent. Automobilka tak v prvním čtvrtletí na svém domácím trhu dosáhla nejlepšího prodejního výsledku od roku 2002, napsala agentura Reuters.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou firmou Kia tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u Žiliny na Slovensku.