Analytici očekávali provozní zisk 139 milionů. Firmě se dařilo zejména v obchodu s textilem.
\"První čtvrtletí 2019 bylo nejlepší, jaké Puma kdy zažila,\" uvedl šéf podniku Björn Gulden. Potvrdil zároveň celoroční výhled. Puma pro letošek počítá s provozním ziskem 395 milionů až 415 milionů eur a s růstem tržeb o deset procent. Podle analytiků oslovených agenturou Reuters je tento odhad příliš opatrný.
Puma nyní roste rychleji než její největší německý rival Adidas a také rychleji než lídr trhu, americká společnost Nike. Dopomáhá jí k tomu levná inzerce na sociálních sítích a spolupráce s hudebními hvězdami, jako jsou zpěvačky Selena Gomezová, Rihanna a rapper Jay-Z. Firmě přivádějí nové zákazníky i sponzorské aktivity.
Puma obleče fotbalový tým Manchester City a od léta začne dodávat míče a další herní potřeby nejvýznamnějším španělským fotbalovým klubům. Obě smlouvy se jí podle agentury DPA podařilo získat na úkor konkurenta Nike. Gulden dnes rovněž oznámil, že firma ještě letos uvede na trh dva nové typy basketbalové obuvi.