Celková čtenost regionálních titulů sítě Deník se zvýšila o 6000 na 517.000 čtenářů. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách a Moravskoslezském kraji (shodně 86.000 lidí). Rostla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro mělo 514.000 čtenářů, E15 pak 86.000. Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,124 milionu čtenářů, což je zhruba o 51.000 méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 829.000 čtenáři.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 466.000 čtenáři na vydání, TV Max se 442.000 čtenáři a Rytmus života, který četlo v průměru 433.000 lidí. Z ekonomických titulů byl nejúspěšnější Forbes se 127.000 čtenáři.
Z pohledu jednotlivých vydavatelských domů měla největší čtenost Mafra s 3,6 milionu čtenářů jejích periodik, které zahrnují zejména Mladou frontu Dnes, Lidové noviny nebo týdeník Téma. Následuje vydavatel Blesku Czech News Center s 3,37 milionu čtenářů na vydání a třetí je Vltava Labe Media s 2,63 milionu.
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků zůstal na 67 procentech populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo 80 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk sedm milionů lidí.