Propad prodejů zaznamenala většina modelů značky. Nejprodávanější byla v dubnu tradičně Octavia, kterých firma dodala 28.500 kusů, meziročně o 13,2 procenta méně. Značný pokles hlásí Superb, meziročně o 25,7 procenta. Vzrostly naopak dodávky SUV Karoq, a to o 19,8 procenta na 12.000 aut. V dubnu Škoda dodala také prvních 800 kusů nové Scaly.
V západní Evropě zaznamenala Škoda Auto lehký meziroční pokles dodávek o 0,8 procenta na 42.800 vozů. V Německu, na největším evropském trhu, dodala česká automobilka zákazníkům 15.500 vozů, v porovnání se stejným obdobím minulého roku jde o pokles o 1,4 procenta.
Ve střední Evropě bylo zákazníkům dodáno 18.800 vozů, tedy o 4,4 procenta více než loni v dubnu. Na domácím českém trhu poklesly dodávky o půl procenta na 8500 aut.
Ve východní Evropě bez Ruska dodávky zákazníkům ve srovnání se stejným měsícem minulého roku poklesly o 4,2 procenta na 4000 vozů. V Rusku dodala automobilka v dubnu zákazníkům 7400 vozů, což ve srovnání s minulým rokem představuje nárůst o 16,2 procenta.
Škoda Auto příští týden v Bratislavě představí očekávaný Superb s plug-in hybridním pohonem a Citigo s čistě elektrickým pohonem. Tyto dva modely představují začátek elektromobility v české automobilce.
Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,25 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Je aktivní na více než 100 trzích.