\"Rozhodli jsme se zjednodušit a zpřehlednit způsob účtování hovorů, účtování hovorů po minutách je také převažujícím způsobem účtování hovorů na trhu,\" uvedl Ondřej Luštinec z tiskového oddělení firmy.
Změna se podle Luštince týká pouze předplacených karet. Operátor na ni hodlá navázat novým tarifem, který chce představit během léta.
Vodafone zvýšil v prvním čtvrtletí meziročně počet zákazníků o 120.000 na 3,897 milionu. Podíl uživatelů předplacených karet se pohybuje pod 30 procenty. Firma je členem nadnárodní skupiny Vodafone Group.
Podle několika mezinárodních srovnání jsou ceny mobilních služeb v Česku jedny z nejvyšších v Evropě. Operátoři se brání, že ceny nejsou takové, jak ukazují srovnání vycházející z jejich ceníků, protože velká část uživatelů získala individuální výhodnější nabídku. Vláda si slibuje pokles cen od příchodu čtvrtého operátora v rámci aukce kmitočtů pro rychlé mobilní sítě 5G ve druhé polovině letošního roku.