Jednatel firmy Martin Peffek hodnotí obrat jako rekordní, stejně i zisk. Loni řetězec otevřel sedm prodejen, letos chce dalších deset a kolem roku 2020 by chtěl dosáhnout celkového počtu čtyř stovek prodejen.
Až 70 procent sortimentu pochází podle Peffeka z České republiky. Na hospodářské výsledky měly podle něho pozitivní vliv i privátní značky Penny Marketu. Na celkovém obratu se podílejí více než 21 procenty a meziročně obrat z jejich prodeje vzrostl o 830 milionů korun.
Zlepšení výsledků se podle Peffeka odrazilo i na vzrůstajícím počtu zákazníků, a to meziročně o čtyři procenta na 158 milionů. Vedení firmy, v níž pracuje více než 5,5 tisíce lidí, dále uvedlo, že investice do jejího rozvoje dosáhly miliardu korun.
Penny Market dnes na filiálce v Horních Počernicích v Praze představil i nový koncept prodejen. Původní prodejna byla nejprve zcela zbouraná, pak znovu postavená a nyní disponuje 760 metry čtverečními prodejní plochy. Nově zde pracuje i řezník. Do modernizace třicítky pražských prodejen investoval řetězec v uplynulých dvou letech zhruba 200 milionů korun.
Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group.