\"Jedním z klíčových momentů roku 2018 bylo pro vedení MOL Česká republika rozhodnutí opustit strategii dvou značek a vydat se cestou jednoho silného brandu. Cílem tohoto kroku je sjednotit všechny čerpací stanice pod jednu značku MOL. Stávající modré stanice Pap Oilu se tak začaly přebarvovat do zelena. Dokončení procesu přeměny čerpacích stanic do jednotné image je závazně směřováno k roku 2020,\" uvedla ve zprávě firma.
K dnešnímu dni má společnost v Česku 218 zelených pump MOL, 85 Pap Oilů a jednu čerpací stanici značky Slovnaft. Generální ředitel MOL Česká republika Richard Austen dříve odhadl, že přeměna pump bude firmu stát zhruba půl miliardy korun. Jedničkou tuzemského trhu čerpacích stanic je Benzina z holdingu Unipetrol, která má 412 stanic.
MOL ČR ve výroční zprávě dále uvedla, že také loni pokračovala v budování konceptu občerstvení Fresh Corner na svých pumpách. \"Sem také směřovala i většina investic společnosti ve výši více než jedné miliardy korun. Nově byl také na dvou stanicích zaveden koncept Fresh Corner drive-in a v srpnu byl otevřen první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve formě kiosku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác,\" dodala. Včetně kiosku na Pankráci má MOL aktuálně v Česku 179 Fresh Cornerů.
MOL je mezinárodní ropná a plynárenská společnost se sídlem v Budapešti. Vlastní síť 2000 čerpacích stanic v deseti zemích střední a jihovýchodní Evropy. Skupina aktivně působí ve více než 30 zemích a zaměstnává 26.000 lidí po celém světě. Provozuje i čtyři rafinérie a dva petrochemické závody. Čistý zisk celé skupiny loni stagnoval na 1,1 miliardy dolarů (asi 25,5 miliardy korun).
rdo mal