\"Akvizicí Tapita rozšiřujeme naše produktové portfolio o populární agregátor zpravodajství českého internetu. Hodláme využít know-how se zpracováním stovek webových zdrojů ke vzniku unikátní zpravodajské platformy, kterou uvedeme ještě letos. Na webu i v mobilních aplikacích umožníme uživatelům odběr zpráv přímo na míru jejich preferencím s cílem stát se jedním z předních zdrojů informací v českém digitálním prostoru,\" uvedl Martin Hájek z Livesportu.
Livesport od loňského světového šampionátu ve fotbale obohacuje svůj globální výsledkový servis o agregátor sportovního zpravodajství, který zpracovává novinky ze stovek online médií z celého světa. Sportovním příznivcům tak na jednom místě přináší kromě faktických údajů i nejaktuálnější informace.
Tapito umožňuje čtení nejnovějších zpráv, zajímavých magazínů nebo blogů z celého českého internetu v jedné aplikaci. Čím více Tapito zákazník používá, tím lépe aplikace pochopí jeho zájmy a obsah upraví přesně podle toho, co skutečně chce číst. Uživatel tak dostane obsah ušitý na míru. V Tapito je k dispozici český obsah od více než 800 vydavatelů přehledně řazený do 80 kategorií.
\"Velmi nás těší, že se nám podařilo Tapito za dva roky významně posunout jak obchodně, tak technologicky, a jsme rádi, že nový investor bude v jeho strategickém rozvoji pokračovat. Na druhé straně i O2 během této doby získalo díky Tapitu cenné poznatky z oblasti mediálního trhu, které jsou cenné pro další rozvoj našeho byznysu. Tato transakce je po úspěšném prodeji aplikace Taxify naším dalším úspěšným exitem z inovativního projektu,\" uvedl finanční ředitel O2 Tomáš Kouřil.
Firmy skupiny Livesport se zabývají vývojem, provozováním a akvizicemi technologických projektů spojených převážně se sportem. Klíčovou společností skupiny je Livesport, jeden z předních světových poskytovatelů sportovních informací. Ryze česká firma vyvíjí weby a aplikace s rychlým zpravodajstvím z 38 sportů. Její aktuální výsledky, statistiky a další informace ve více než třiceti světových jazycích vyhledává měsíčně zhruba 85 milionů unikátních uživatelů z celého světa. Některou z aplikací společnosti si do svých mobilních zařízení stáhlo přes 65 milionů sportovních fanoušků.
jsa mal