Nejprodávanějším modelem byla v květnu tradičně Octavia, meziročně ale hlásí pokles dodávek o 9,1 procenta na 31.800 vozů. Dařilo se naopak vozům SUV, dodávky modelu Kodiaq vzrostly o 3,6 procenta na 14.000 aut, model Karoq posílil dokonce o 17,8 procenta na 12.300 dodaných vozů. Největší propad dodávek uvádí firma u modelu Rapid, meziročně o 33 procent. Rapid ale již nelze jako nový objednat, doprodávají se tak jen skladové vozy.
\"Pokračujeme v naší rozsáhlé produktové ofenzivě. V uplynulém měsíci jsme společně s prvním vozem s plug-in-hybridním pohonem, modelem Superb iV, a modelem Citigo-e iV s čistě bateriovým pohonem vstoupili do éry elektromobility. Jedná se o významný milník v naší 124leté historii. Jsme přesvědčeni, že naše atraktivní modely iV získají pro značku Škoda nové skupiny zákazníků,\" řekl člen představenstva firmy Alain Favey.
V západní Evropě dodala Škoda v květnu zákazníkům 45.300 vozů a v porovnání se stejným měsícem minulého roku si polepšila o 2,5 procenta. Na největším evropském trhu značky v Německu firma posílila meziročně o 8,4 procenta na 16.300 dodaných aut.
Ve střední Evropě bylo zákazníkům dodáno 20.000 vozů, tedy o 3,4 procenta více než ve stejném období minulého roku. Na domácí trh dodala automobilka zákazníkům 9000 vozů, a v porovnání s předchozím rokem tak zaznamenala mírný nárůst o 3,7 procenta.
Ve východní Evropě bez Ruska dodala Škoda zákazníkům 4900 vozů, což představuje nárůst o 10,8 procenta. V samotném Rusku vzrostly dodávky o 16,9 procenta na 7000 vozů.
O 19,6 procenta klesly naopak dodávky v Indii, firma si tady pohoršila o 200 aut na 1200 vozidel.
Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,25 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Je aktivní na více než 100 trzích.