Divize Budweiser Brewing Company APAC zahrnuje portfolio více než 50 značek v oblasti Asie a Tichomoří. Podle podmínek nabídky, ke kterým získala přístup agentura Reuters, prodá divize 1,6 miliardy primárních akcií v ceně 40 až 47 hongkongských dolarů za kus.
I v případě dolní hranice stanoveného cenového rozpětí by prodej vynesl 8,3 miliardy dolarů, což by překonalo částku 8,1 miliardy dolarů, kterou letos při vstupu na newyorskou akciovou burzu NYSE získal americký provozovatel alternativní taxislužby Uber Technologies.
Mluvčí společnosti Anheuser-Busch InBev se nicméně k informacím agentury Reuters odmítla vyjádřit.
Prodej akcií divize Budweiser Brewing Company APAC je vítanou podporou pro hongkongskou burzu, která letos v primárních nabídkách akcií zaostává za americkými trhy NYSE a Nasdaq. S akciemi divize by se mělo na hongkongské burze začít obchodovat 19. července, píše Reuters.
Skupina Anheuser-Busch InBev vznikla v roce 2008, kdy belgický pivovar InBev převzal za 52 miliard dolarů amerického konkurenta Anheuser-Busch. V roce 2016 skupina koupila zhruba za 100 miliard dolarů svého největšího rivala SABMiller.