Škoda je podle údajů sdružení AEB sedmou nejprodávanější automobilovou značkou v Rusku. Jedničkou je dlouhodobě ruská značka Lada, jejíž odbyt na domácím trhu v pololetí vzrostl o tři procenta na 174.186 vozů.
Předseda automobilového výboru AEB Jörg Schreiber upozornil, že druhé čtvrtletí bylo pro automobilový průmysl v Rusku obtížnější než první. \"Je jasné, že celoroční růst už není realistickým scénářem. Zdá se, že nejlepším výsledkem, ve který trh může doufat, je vyrovnání loňského prodeje,\" dodal.
Ruský automobilový trh se stále ještě plně nezotavil z dřívějšího propadu, který byl způsoben útlumem ruské ekonomiky. Loni se prodej aut v Rusku zvýšil o 13 procent po předloňském nárůstu o 12 procent. V roce 2016 odbyt o 11 procent klesl a v roce 2015 se propadl dokonce o 36 procent.