Jednání mezi PPF a majiteli Markízy jsou podle Denníku N v závěrečné fázi a změna vlastníka slovenské televize může nastat zanedlouho. PPF ani Markíza informace o prodeji televize nekomentovaly.
Za jednu z možností list označil vytvoření společné firmy PPF a CME. Uvedl také, že skupina CME by se nemusela zcela stáhnout ze slovenského trhu a mohla by nakupovat zahraniční filmy, které dokáže získat výhodněji.
CME podle listu ohodnotila Markízu na více než 300 milionů eur (7,7 miliardy Kč), což je přibližně 15násobek ročního zisku televize před zdaněním, úroky a odpisy.
Zda je PPF jediným zájemcem o Markízu, není jasné. Finanční skupina Penta, která se dříve zajímala o celou skupinu CME, Denníku N potvrdila, že nyní nevede žádná jednání o nákupu aktiv CME.
PPF na Slovensku podniká například prostřednictvím mobilního operátora O2 Slovakia či skupiny Home Credit.