Vítězná Eurovia podala nejnižší nabídku z celkem čtyř uchazečů. V tendru uspěla s cenou 1,09 miliardy korun, což je přibližně o 50 milionů korun více, než byla původně předpokládaná hodnota Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). Dalšími uchazeči byly společnosti Colas CZ, ktera nabídla práce provést za 1,18 miliardy, dále Strabag s nabídkou 1,37 miliardy a Metrostav s 1,54 miliardy korun.
Úsek mezi 81. až 90. kilometrem dálnice je jedním z posledních, který zatím na zahájení prací čeká. Posledním takovým úsekem je část dálnice Devět křížů-Ostrovačice, kde zatím výběrové řízení neskončilo.
Modernizace D1 je rozdělena do 20 úseků, 13 z nich je dokončeno, na pěti se v současnosti pracuje. Kompletní rekonstrukce D1 mezi Mirošovicemi a Kývalkou začala v roce 2013. Dosud je hotovo 90 kilometrů. Modernizace měla být původně dokončena v příštím roce, nyní je však kvůli zpoždění plánováno ukončení prací až na rok 2021.
sip rot