Společnost uvádí, že loňský rok byl úspěšný pro čajovou značku Pickwick, která si tak dokázala udržet pozici v segmentu tradičních, ale i funkčních čajů. \"Čajová značka Pickwick, která je lídrem na českém trhu, prvenství obhájila i v gastro provozech,\" dodala společnost.
V gastro provozech nebo kancelářských řešeních se podle zprávy dařilo značkám Piazza d\'Oro, Douwe Egberts, Jacobs a Cafitesse. Letos firma očekává nárůst tržních podílů i nárůst zisku. Společnost loni v ČR zaměstnávala 119 lidí, meziročně o pět více.
Skupinu založila společnost Mondeléz International společně s nadnárodní společností D.E. Master Blenders 1753 BV. Spojení firem bylo dokončeno začátkem července 2015, od té doby společnost na trhu distribuuje i produkty Jacobs, Dadák, Pickwick nebo Tassimo.
Spotřeba zrnkové kávy v ČR se podle údajů Českého statistického úřadu pohybuje kolem dvou kilogramů na hlavu a rok. Jak dříve odhadl marketingový manažer Nescafé Jan Doležel, celý trh s kávou dosahuje v ČR 30 miliard korun ročně a roste.