\"Druhé čtvrtletí se vyvíjelo velmi příznivě,\" uvedl generální ředitel Björn Gulden. Firma těží z expanze v Číně, z loňského návratu na basketbalový trh ve Spojených státech i z letos podepsané dohody o strategickém partnerství s britským fotbalovým klubem Manchester City, poznamenala agentura Reuters.
Puma nyní roste rychleji než její větší německý konkurent Adidas a také rychleji než lídr trhu, americká společnost Nike. Dopomáhá jí k tomu levná inzerce na sociálních sítích a spolupráce s hudebními hvězdami, jako jsou zpěvačky Selena Gomezová, Rihanna a rapper Jay-Z.
Tržby se ve druhém čtvrtletí po očištění od výkyvů měnových kurzů zvýšily o 15,7 procenta na 1,23 miliardy eur (31,6 miliardy Kč). Firma zlepšila odhad jejich celoročního růstu na 13 procent z dříve předpokládaných deseti procent. Celoroční provozní zisk nyní Puma odhaduje na 410 milionů až 430 milionů eur místo dříve očekávaných 395 milionů až 415 milionů eur.