Mezi nadregionálními stanicemi si nejlépe vedla Hitrádia s 648.000 posluchačů, což je pokles o 16.000, a Blaník, který posílil o 2000 na 588.000 posluchačů. Nejposlouchanějšími regionálními rádii byly Krokodýl (111.000) a ČRo Brno.
Největší podíl na trhu, který se určuje podle počtu posluchačů a doby poslechu, měl Impuls s 12,7 procenta. Následuje Radiožurnál s 10,1 procenta a dále Frekvence 1, Blaník a Evropa 2, které měly shodně po 8,7 procenta.
Mezi media zastoupeními měl největší podíl Radiohouse s 3,239 milionu posluchačů, dále MMS s 2,129 milionu a Media Club, který měl 1,908 milionu posluchačů.
Celkově rozhlas alespoň jednou za týden poslouchalo přes 86,5 procenta lidí, což je nárůst o 1,3 procentního bodu. Denně si nějakou stanici naladilo 61,7 procenta populace, vyplynulo z šetření. Lidé si během týdne naladili v průměru 1,93 stanice. Nejvíce lidí poslouchá rádio v práci, pak doma a v autě.