Celková čtenost regionálních titulů sítě Deník se snížila o 7000 na 510.000 čtenářů. Největší počet čtenářů měl Deník v Moravskoslezském kraji s 85.000 čtenářů a ve východních Čechách , kde jich měl tamní Deník 81.000. Proti předchozímu období klesla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro mělo 474.000 čtenářů, což je o téměř 40.000 méně, E15 pak 80.000, což představuje pokles o 6000. Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,098 milionu čtenářů, což je zhruba o 26.000 méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 825.000 čtenářů.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 450.000 čtenářů na vydání, TV Max se 447.000 čtenářů a Rytmus života, který četlo v průměru 434.000 lidí.
Z pohledu vydavatelských domů měla největší čtenost Mafra s 3,5 milionu čtenářů jejích periodik, které zahrnují zejména Mladou frontu Dnes, Lidové noviny nebo týdeník Téma. Následuje vydavatel Blesku Czech News Center s 3,35 milionu čtenářů na vydání a třetí je Vltava Labe Media s 2,57 milionu.
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků zůstal na 67 procentech populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo 79 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk sedm milionů lidí.