Počet uživatelů mobilních služeb vzrostl proti loňskému prvnímu pololetí o 0,8 procenta na 6,224 milionu. Z toho zhruba 4,1 milionu tvořili tarifní zákazníci. Počet zákazníků fixních služeb se zvýšil o 39,4 procenta na 290.000. Televizní služby využívalo 113.000 klientů, což představuje dvojnásobek proti loňskému pololetí.
V únoru to bylo rok, kdy operátor uvedl na trh službu Magenta 1, spojující mobilní a fixní služby. Dvě třetiny zákazníků nyní využívají kombinaci mobilních a fixních služeb a 70 procent nových aktivací fixních služeb se odehrává v rámci Magenta 1, uvedla firma.
Zatímco počet provolaných minut i odeslaných SMS v síti T-Mobile zůstává dlouhodobě stabilní, objem datových služeb roste. Objem dat přenesených v kombinovaných službách (mobilní data, Internet bez drátu, Pevný internet vzduchem a Pevný internet do zásuvky) meziročně vzrostl o téměř 99 procent na 135.000 TB. V mobilních sítích (mobilní data, Internet bez drátu) to bylo téměř 35.000 TB. Další výrazný růst v této oblasti očekává firma ve 3. čtvrtletí jako výsledek kampaně Neomezené léto.
V první polovině roku operátor dál rozšiřoval své LTE sítě. K poslednímu červnu nejrychlejší mobilní síť T-Mobile pokrývala 99,17 procenta populace v ČR, kombinované pokrytí 3G a LTE dosáhlo 99,26 procenta.
Konkurenční operátor O2 zvýšil v pololetí konsolidované výnosy o dvě procenta na 19 miliard korun. Poprvé po deseti letech rostly i výnosy v pevné síti. Zisk kvůli zvýšeným odpisům klesl o šest procent na 2,6 miliardy Kč.