Očištěný zisk na akcii činil 1,27 dolaru, zatímco analytici v anketě společnosti FactSet čekali 1,22 dolaru. Celkové příjmy pak firma zvýšila o 1,8 procenta na 130,4 miliardy dolarů (tři biliony Kč), přičemž analytici čekali 130,1 miliardy dolarů.
Walmartu se opět dařilo na domácím, tedy americkém trhu. Tržby v zahraničí však nadále slábly. Tržby v obchodech v USA otevřených nejméně rok stouply o 2,8 procenta a motorem růstu byl opět internetový prodej, kde růst činil 37 procent.
Spotřebitelé příznivě reagují na změny, které firma učinila ve svém podnikání. Walmartu se také daří zvyšovat podíl na trhu, uvedl generální ředitel Doug McMillon. Hospodaření firmy tak zmírnilo obavy o spotřebitelskou poptávku kvůli clům na čínské zboží. Na příjmech firmy se z 56 procent podílejí potraviny, což Walmartu umožňuje zvládat tlak způsobený cly lépe než konkurenčním firmám, upozornili analytici.
Firma také zlepšila výhled na letošní rok. Ve Spojených státech přitom zaznamenala 20 čtvrtletí, čili pět let nepřetržitého růstu. Takového výsledku zatím nedosáhl žádný jiný maloobchodní prodejce. Za fiskální rok 2020 Walmart očekává růst srovnatelných tržeb v USA spíše na horním konci původního rozpětí 2,5 procenta až tři procenta. U tržeb z prodeje přes internet firma čeká růst o 35 procent, očištěný zisk na akcii se má pohybovat od mírného poklesu po mírný růst. Odhad zahrnuje rovněž indickou internetovou divizi Flipkart.