Službu WeShare už Volkswagen spustil v červnu v Berlíně, kde využívá elektrický model Golf. Vyžaduje, aby uživatel vlastnil chytrý telefon a kreditní kartu, bylo mu nejméně 21 let, měl alespoň rok řidičský průkaz a byl zaregistrovaný na německé adrese. Elektromobily se dobíjejí na veřejných dobíjecích stanicích. Zpočátku budou mít dobíjení na starosti zaměstnanci služby WeShare, časem ale bude spuštěn systém, který bude k dobíjení aut motivovat zákazníky.
Právě elektrické Citigo je vedle hybridního modernizovaného Superbu hlavní novinkou Škody na autosalonu. Jsou to zároveň první elektrifikované sériově vyráběné vozy ve 124leté historii automobilky. Citigo iV je poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW. Dojezd vozu vyráběného v závodě VW v Bratislavě je až 260 kilometrů. Cenu elektrického Citigo Škoda oznámí v úterý.
Prostřednictvím produkce aut na elektřinu i zemní plyn CNG chce Škoda dosáhnout cíle snížit do ledna 2025 emise vozového parku proti roku 2015 o 30 procent. Ve stejném roce má být čtvrtina vyráběných aut elektrifikovaná. Vedle dalších elektromobilů, tedy elektrického SUV nebo hybridní Octavie, Škoda ještě letos nabídne modely Scala a Kamiq také na CNG.
Od září 2019 vyrábí hlavní závod Škody elektrické komponenty pro některé značky koncernu Volkswagen. Automobilka produkuje v Mladé Boleslavi vysokonapěťové trakční baterie. Současně Škoda buduje výkonnou dobíjecí infrastrukturu pro elektrické vozy. Do roku 2025 plánuje výstavbu přibližně 7000 dobíjecích stanic a investice přibližně 32 milionů eur (827 milionů Kč).
Ve Frankfurtu Škoda představí ještě Superb v provedení Scout a modely Scala a kamiq ve sportovně-lifestylové verzi Monte Carlo.