V loňském roce společnost obsloužila 39,7 milionu zákazníků, letos KFC očekává 15procentní nárůst na 45,7 milionu hostů. \"Rok 2019 bude minimálně stejně dobrý jako ty růsty předtím,\" dodal Hubík. Podle něj i ostatní značky společnosti jako Starbucks nebo Burger King rostou obdobně jako hlavní značka skupiny na českém trhu. Do budoucna by podle Hubíka měly tržby firmy překročit pět miliard korun.
Maso firma získává především od společnosti Vodňanská drůbež patřící do koncernu Agrofert. Ten do předloňského února vlastnil premiér Andrej Babiš (ANO), následně jej vložil do svěřenských fondů. Část produktů z drůbežího masa odebírá také z Drůbežářského podniku Klatovy. Podle Hubíka v současnosti není žádný další český dodavatel, který by dokázal dodávat v obdobně kvalitě a množství.
Společnost rozšiřuje síť poboček se samoobslužnými kiosky, které nahrazují klasické pokladny. V tuto chvíli je nainstalovaných 170 kiosků ve skoro 60 restauracích, do konce září jich plánuje mít 250 v 79 restauracích, přes kiosky se již nyní platí pětina transakcí na pobočkách.
V současnosti pak firma testuje službu Objednej&Vyzedni, v mobilní aplikaci si lidé jídlo objednají předem a v určený čas si pokrm na pobočce vyzvednou. Tuto inovaci chce společnost spustit ve všech restauracích.
Tržby amerického řetězce rychlého občerstvení McDonald ´s loni v ČR vzrostly o 12,2 procenta. Za hamburgery, hranolky a další potraviny loni zákazníci v tuzemských 99 restauracích utratili 5,81 miliardy korun.