Za nárůstem tržeb stály všechny prodejní kanály, nejvíc ale zvyšující se prodeje přes internet. \"Obchodní marže sice nezaznamenala růst v procentuálním vyjádření, avšak díky zvýšení tržeb došlo k jejímu nárůst v hodnotovém vyjádření,\" uvedla společnost. Personální náklady se kvůli nedostatku zaměstnanců na trhu práce zvýšily meziročně o šest procent. Firma na konci účetního období zaměstnávala 682 lidí, meziročně o 49 více.
V letošním roce se chce Electro World soustředit na rozvoj věrnostního klubu. \"Další prioritou taktéž zůstává optimalizace prodejní sítě z pohledu velikosti prodejní plochy, souvisejících nájemních podmínek a zároveň provádění investic k jejímu vylepšení, popřípadě rozšíření o další lokality dle toho, co bude vyhodnoceno jako možné a ekonomicky efektivní,\" stojí ve zprávě.
Sítě Electro World v ČR a na Slovensku koupil v roce 2014 od britské skupiny Dixons Retail slovenský řetězec se spotřební elektronikou Nay. Společnost provozuje v Česku podle svých internetových stránek 19 prodejen. Electro World svoji první prodejnu v ČR otevřel v roce 2002.
Mezi největší prodejce elektroniky patří v Česku dále Alza.cz, Mall.cz či Datart (HP Tronic). Největší tuzemský internetový prodejce Alza.cz loni zvýšil tržby na rekordních 25 miliard korun bez DPH.
Prodej technického spotřebního zboží v Česku se loni zvýšil o 6,6 procenta na 83,4 miliardy korun. Kromě fotoaparátů se více prodávaly všechny kategorie. Nejvíce se zvýšil odbyt v odvětví telekomunikací a spotřební elektroniky, ukazují data průzkumu společnosti GfK Temax.