UNYP oznamuje partnerství s Junior Achievement CR

07.10.2019 | , UNYP
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

University of New York in Prague (UNYP) vždy kladla důraz na přípravu mladých lidí na úspěch v globální ekonomice. Tento závazek nyní nabralo na významu ještě více, když UNYP uzavírá partnerství s Junior Achievement (JA) v České republice.

„Jsme hrdí na spojení s jednou z největších organizací v Česku, která připravuje mladé lidi na úspěch ve světě financí a podnikání. Dlouhodobé motto UNYP je: 'educating tomorrow’s leaders' ('vzděláváme budoucí lídry'). Nyní kromě vzdělávání a přípravy našich vlastních studentů spolupracujeme s Junior Achievement na stejné misi týkající se všech studentů v České republice,“ prohlásil Sotiris Foutsis, generální ředitel UNYP.

„Hlavní funkcí JA je vzdělávání mladých lidí, proto je velkou výhodou mít tak silného partnera v oblasti vzdělání jako je University of New York in Prague. Mimo finanční příspěvky poskytuje UNYP našim studentům a absolventům své prostory a mentory studijním skupinám a zároveň nabízí každoročně školné ve výši 500 000 Kč každému vítěznému týmu soutěže Studentská firma roku,“ doplnil Martin Smrž, výkonný ředitel JA Czech.

Junior Achievement je globální nezisková organizace, která posledních 100 let připravuje studenty na svět byznysu a učí je finanční gramotnosti. Každý rok v ní pracuje přes 450 tisíc dobrovolníků s více než 10 miliony studentů ve více než 100 zemích. Programy JA se zaměřují na změnu přístupu studentů ke vzdělání a budoucímu profesnímu rozvoji a pomáhají jim získat potřebné dovednosti k uplatnění se na trhu práce.

V tomto roce měla UNYP potěšení hostit finále soutěže JA Studentská firma roku. Studentská firma Kiš-Kiš se se svým produktem Kišáček (voskovaný bavlněný ubrousek vyrobený ze zbytků látky, který drží svůj tvar díky včelímu vosku a nahrazuje plastikové svačinové pytlíky) stala vítězem v roce 2019.  Tým Kiš-Kiš vyhrál stipendia ve výši 500 000 korun a 4 000 euro na cestu na evropské finále soutěže, které se konalo ve Francii. „Všechny týmy předvedly ve finále profesionální výkon. Bylo náročné vybrat ten nejlepší,“ doplnil výkonný ředitel neziskové organizace JA Czech.

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení