\"Nárůst klientů kopíruje vývoj obratu, ale důležité je říct, že ve všech hlavních destinacích je dvouciferný. Je patrné, že zájem klientů o tradiční destinace roste,\" uvedl Rušikvas.
Letošní nárůst počtu klientů se podle provozního ředitele týká nejen středozemních destinací, ale i například Spojených arabských emirátů. Dodal také, že obrat Blue Style za poslední tři roky průměrně ročně roste o více než 30 procent. V roce 2017 obrat podle jedné ze zveřejněných zpráv činil 2,1 miliardy a zisk 172 milionů Kč.
Za trend Rušikvas označil dovolené v režimu first moment, lidé si podle něj vybírají dovolenou co nejdříve. Pro tento typ dovolené se rozhoduje až polovina všech klientů Blue Style. Za další trend považuje požadavek na vyšší kvalitu služeb. \"Tím, jak roste ekonomika, si lidé vybírají kvalitnější hotely a jsou ochotni investovat do vyšších služeb a očekávají je. My většinou prodáváme čtyř a pětihvězdičkové hotely,\" dodal s tím, že CK prodá více než 70 procent.
Blue Style, kterou vlastní podnikatel Imed Ben Hassen Jeddai, patří mezi největší cestovních kanceláře na českém trhu, kde působí více než 22 let. Hlavními destinacemi jsou například Řecko, Turecko, Egypt a Tunisko.