Dva největší výrobci nealkoholických nápojů na světě, Coca-Cola a PepsiCo, se snaží reagovat na změnu chuťových preferencí spotřebitelů. Odklánějí se od tradičních sycených nápojů a nabízejí nápoje s nižším obsahem cukru, kromě toho přicházejí s novými příchutěmi, uvedla agentura Reuters. Nabídku rozšířily i na kávu, čaj a balenou vodu.
Coca-Cola představila také nápoje v menších baleních a s vyšší cenou, které jsou pro zákazníky atraktivnější. Minulý rok společnost koupila za 5,1 miliardy dolarů britský kavárenský řetězec Costa Coffee.
Čisté provozní tržby společnosti Coca-Cola se v minulém čtvrtletí zvýšily o 8,3 procenta na 9,51 miliard dolarů (219,1 miliardy Kč). Analytici je podle průzkumu společnosti Refinitiv odhadovali na 9,43 miliardy dolarů.