Hlavním růstovým regionem byla pro Pumu i nadále Asie - především Čína - a Spojené státy. V období od července do září se ale firmě podle Guldena dařilo i v Evropě a sousedních regionech, kde obrat stoupl o téměř deset procent.
Na provozní zisk ale tlačí americká cla uvalená na zboží dovážené z Číny - generální ředitel už dříve varoval, že na tento fakt bude firma zřejmě muset zareagovat zvýšením cen. Puma přesouvá výrobu z Číny do jiných asijských zemí, například do Vietnamu. Podle agentury Reuters tak v Číně vyrábí už méně než 25 procent zboží určeného pro americký trh - před pěti lety to byla ještě více než polovina.
Puma proto zůstává navzdory obchodnímu konfliktu mezi Čínou a Spojenými státy optimistická a dokonce opět zvýšila odhad tržeb i zisku. Odhad růstu letošních tržeb posunula z 13 na 15 procent, provozní zisk odhaduje mezi 420 a 430 miliony eur (doposud počítala se ziskem v rozmezí 410 až 430 milionů).