Nejprodávanějším modelem byla v říjnu tradičně Octavia, kterých firma dodala 30.700, meziročně o 5,7 procenta více. Největší nárůst dodávek hlásí SUV Kodiaq, meziročně si polepšilo o 74,6 procenta na 16.300 dodaných kusů.
V říjnu naopak meziročně klesly dodávky modelů Fabia a Superb, a to o 20,9, respektive o 20,5 procenta.
\"Díky říjnovým dodávkám se nám podařilo překročit milník 1,000.000 dodaných vozů v letošním roce. K tomuto úspěchu výrazně přispěla vysoká poptávka po našich modelech SUV,\" řekl člen představenstva Alain Favey.
V západní Evropě zvýšila Škoda své dodávky zákazníkům ve srovnání se stejným měsícem loňského roku o 6,7 procenta na 39.300 vozů. V Německu, na nejsilnějším evropském trhu, dodala automobilka zákazníkům celkem 14.300 aut, což ve srovnání se stejným obdobím minulého roku odpovídá nárůstu o 6,4 procenta.
Ve střední Evropě si Škoda s 19.400 dodanými vozy polepšila oproti stejnému období minulého roku o osm procent. Na domácím českém trhu dodala automobilka 8800 vozů a zaznamenala tak nárůst o 15,4 procenta.
V Číně, na svém celosvětově největším trhu,dodala Škoda zákazníkům v říjnu 26.300 vozů. Ve srovnání se stejným měsícem minulého roku jde o mírný nárůst o 0,8 procenta. Škoda tak v říjnu zastavila několik měsíců trvající propad prodejů na tamním trhu.
Ve východní Evropě bez Ruska dodala Škoda zákazníkům 4400 vozů, meziročně o 1,4 procenta více. V Rusku si firma meziročně polepšila o 16,9 procenta na 8900 vozů.
Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,25 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Je aktivní na více než 100 trzích. Zaměstnává celosvětově více než 37.000 zaměstnanců, v ČR více než 32.000 lidí.