Za špatné pojistky přeplácíme i tisíce korun. Jak se dá ušetřit?

02.03.2020 | , RIXO s.r.o.
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Pokrývají vaše pojistky všechna běžná rizika? Nepřeplácíte zbytečně až tisíce korun? Máte správně nastavené limity? Revidujete je pravidelně?  A víte vůbec, kde je máte doma založené? Pokud váháte, nechte si pojistky zkontrolovat, vyhnete se zbytečným výdajům nebo i tragédii.

„Zjistili jsme, že až 70 % lidí má pojištění špatně nastavené. U těch nejsmutnějších případů se pak stává, že pojišťovna škodu neproplatí. Je to kvůli tomu, že smlouva třeba není aktuální nebo nekryje všechno, co je třeba," říká o pojištění Čechů Aleš Žárský, ředitel on-line pojišťovací služby RIXO.cz. Právě RIXO.cz se zaměřuje na revizi všech pojistek a pomůže ušetřit až tisíce korun. 

Víte, na které situace jste pojištěni? 

Stala se vám nehoda a vy jste nedostali od pojišťovny ani korunu. Pravděpodobně jste měli ve smlouvě tzv. výluku z pojištění, o které jste nevěděli. Anebo pro takovou situaci vůbec pojištění nejste. Další pastí mohou být nízké limity pojistného krytí – maximální částka, která může být při škodě vyplacena.

„Zjišťujeme, že lidé často chtějí na pojištění ušetřit. Například tak, že si u pojistky na blbost nastaví příliš nízký limit pojistného krytí. Lehce se může stát, že lyžař s pojistkou na blbost vrazí do skupiny lidí na sjezdovce a způsobí celkovou škodu přes 5 milionů. Jenže pojistné krytí má nastavené pouze do výše 2 milionů korun. Rozdíl pak musí vyrovnat z vlastní kapsy,“ komentuje Aleš Žárský.

Běžte na webové stránky www.rixo.cz, zaregistrujte se, nahrajte své pojistné smlouvy a máte hotovo. RIXO.cz za vás vše zdarma zkontroluje a vy dostanete zhodnocení, jak si vaše pojistka stojí. 

Výhodou služby také je, že budete mít konečně všechny smlouvy a jejich hodnocení přehledně na jednom místě. Už nebudete muset hledat v šanonech nebo volat svému finančnímu poradci. Navíc vám služba ohlídá důležité termíny, jako je výročí smlouvy a včas upozorní na výhodnější pojištění na trhu.

Příklad klienta s nevhodným pojištěním

U pana Tomáše P. z Prahy, který měl sjednáno autopojištění a pojištění majetku zkontrolovalo RIXO.cz rovnou dvě smlouvy. Na nových smlouvách Tomáš ušetřil tisíce za rok, vylepšil si podmínky pojištění a získal bonusy ke smlouvě.

  • Autopojištění FIAT 500 Abarth - Ačkoliv měl Tomáš svou původní smlouvu autopojištění s vynikajícím RIXO indexem 9,1, RIXO.cz mu ji při výročí smlouvy zkontrolovalo a zjistilo, že ji lze ještě vylepšit. Původně platil Tomáš 16 500 Kč s limitem výplaty u povinného ručení 150 mil. Kč, s pojištěním skel a maximálním plněním u asistencí ve výši 3 000 Kč. Cena nové smlouvy se při stejném nastavení snížila na 13 231 Kč, a navíc získal klient první škodu bez vlivu na bonus a garanci ceny povinného ručení. RIXO index vzrostl na 9,4.
  • Pojištění bytu, Praha - Původní smlouva z roku 2011 za cenu 2 179 Kč dosahovala díky vysoké ceně a nízkým limitům u některých pojištění a asistence RIXO indexu 5,8. Tomáš v ní měl pojištěnou domácnost na 400 tis. Kč, odpovědnost za škody způsobené ostatním v běžném životě na 2 mil. Kč a asistenční službu s maximálním plněním 2 000 Kč na jeden zásah. Nová smlouva snížila cenu na 1 231 Kč, zvedla limit odpovědnosti z běžného života na 5 mil. Kč a asistence nově Tomášovi pomůže při jednom zásahu až do výše 5 tis. Kč. RIXO index vzrostl na 9,4.

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení