Týdeník Euro spouští nový projekt Euro TV Roundtable

18.03.2020 | , Finance.cz
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Shutterstock

Praha 18. března 2020 – Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily nový projekt Euro TV Roundtable. Nová společná diskusní platforma týdeníku Euro a vzdělávacího institutu ELAI (European Leadership & Academic Institute) bude reagovat na klíčová témata a aktuální situaci na trhu.

Projekt Euro TV Roundtable je prostorem pro komunikaci předních odborníků z důležitých segmentů, jako jsou finance, energetika, průmysl, investice, automotive, nemovitosti a reality, které jsou zacílené na byznysové čtenáře týdeníku Euro a uživatele webu Euro.cz.

V pořadu Roundtable bude moderátor diskutovat se třemi až čtyřmi odborníky, a to prostřednictvím multimediálního projektu zahrnujícího kombinaci online, videoprezentace a printu. Pořad bude vždy v rozsahu 30 až 40 minut. Celý záznam diskuse pak najdete ke zhlédnutí na webu Euro.cz. První natáčení proběhne ve čtvrtek 19. března 2020. Diskusi bude moderovat Lukáš Sedláček a vystoupí zde ekonom a hlavní makroekonomický stratég ČSOB Tomáš Sedláček a manažer marketingu Red Bull pro 30 zemí světa Milan Formánek. „Jsem rád, že budeme spolupracovat na takto přínosném projektu,“ uvedl politolog, historik, zakladatel a ředitel institutu ELAI Lukáš Sedláček. „V současné nesmírně složité situaci pro firmy všech velikostí v České republice je sdílení zkušeností a znalostí mimořádně důležité, proto považuji za skvělou zprávu, že je budou lektoři ELAI, kteří jsou předními osobnostmi českého byznysu, a také další odborníci, díky Euro TV Roundtable předávat širší veřejnosti,“ dodal.

Euro TV bude 23. března, respektive 24. března přes live stream zajišťovat živý přenos plánovaných konferencí. Realizační tým týdeníku Euro dokázal operativně zareagovat na aktuální situaci a konference SPORT – Více peněz do sportu, nový systém státní podpory a ODPADY zaregistrovaným účastníkům konference zprostředkuje diskusi s odborníky panelu. Navíc se tak informace rozšíří i mezi čtenáře týdeníku Euro a uživatele webu Euro.cz. „Sledovanost Euro TV dlouhodobě roste, od spuštění redesignovaného webu Euro.cz vnímáme ještě větší zájem o kvalitní publicistiku v online televizi. Proto jsme se rozhodli rozšířit Euro TV o nový diskusní formát s prestižními osobnostmi z ekonomické, politické či byznysové sféry,“ řekl Ondřej Hergesell, šéfredaktor týdeníku Euro.

Vydavatelství Mladá fronta v žádném případě neomezila vlastní vydavatelskou a nakladatelskou činnost. „Právě v dnešní době jsou zpravodajské tištěné tituly, online media a odborné knihy velmi potřebné a žádané. V nastalé situaci se proto vydavatelství Mladá fronta rozhodlo zpřístupnit i jinak zpoplatněnou část zpravodajského obsahu na webu Euro.cz a Zdraví.Euro.cz,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Denně přináší autorské zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s nejvýznamnějšími lidmi českého byznysu, průběžně informuje o nejdůležitějších aktualitách z domova i ze světa a v neposlední řadě nabízí i videoobsah v pořadu Euro TV. Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů, a je tak největším ekonomicky zaměřeným webem v Česku.

Více o ELAI

Pražský institut European Leadership & Academic Institute (ELAI) vznikl v roce 2010 s cílem podporovat profesní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání zkušeností představitelů českého byznysu. Od roku 2015 každoročně pořádá Týden inovací ČR, největší celorepublikovou událost zaměřenou na podporu a propojování aktérů v oblasti inovací.

Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s pětasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Spolu s týdeníkem Euro vychází také Top speciály, lifestylové magazíny Esence a Hipster. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 250 nových knižních titulů pro širokou veřejnost a odborníky ve zdravotnictví. Portfolio vydavatelství Mladá fronta doplňuje divize Tištěné tituly, kam patří především auto-moto a hobby magazíny, zdravotnické časopisy, pro nejmenší děti časopis Puntík, magazín Maminčin Puntík a časopis Tečka pro děti od šesti let. V divizi HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty.

Autor článku

Redakce

Redakce  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 4.5
Hlasováno: 1 krát

Články ze sekce: Tiskové zprávy