Bohemia Energy díky svému stabilnímu postavení již před časem jako jedna z mála firem odstoupila od stále problematičtějšího podomního prodeje. A zároveň ukončila spolupráci se všemi partnery, kteří jej provozovali. „Využíváme pouze ty formy prodeje, které zákazníkům zaručují stoprocentní bezpečnost a maximální pohodlí. Účast v projektu Parc4u je tak pro nás dalším logickým krokem v modernizaci a rozšiřování našich prodejních kanálů,“ uvádí Libor Holub, obchodní ředitel Bohemia Energy.
Platforma Parc4u představuje „neutrální půdu“, kdy PXE není dodavatelem, zprostředkovatelem ani pouhým srovnávačem. Bude vystupovat jako nezávislá autorita na energetickém trhu. „PXE vnímáme jako zavedenou a respektovanou instituci s perspektivní budoucností. Myšlenka Parc4u se nám líbila od samého začátku, a tak jsme se s potěšením podíleli na její přípravě“, komentuje Libor Holub.
Z pohledu zákazníka přináší projekt Parc4u řadu výhod. Odběratel má jistotu, že ať si vybere kohokoliv, půjde o prověřeného a stabilního dodavatele. Platforma také zajistí jednotné obchodní podmínky, akceptované všemi dodavateli. „Zákazníci se tak budou rozhodovat především podle ceny a kvality služeb. A právě v tomto ohledu má Bohemia Energy co nabídnout,“ dodává Libor Holub.
Transparentní řešení v podobě dynamických cen
Bohemia Energy nabídne zájemcům na Parc4u jako jediný dodavatel produkt s dynamickým určováním ceny elektřiny podle velkoobchodních trhů. „S naším produktem Energie A++ mají zákazníci vždy aktuálně tu nejvýhodnější možnou cenu energií na trhu. V současnosti tak těží z nízkých cen elektřiny, které se v květnu dostaly dokonce do záporných hodnot, a tudíž za svou spotřebu dostali zaplaceno,“ říká Libor Holub. Řešení s dynamickými cenami je ale výhodné dlouhodobě. Firma si na více než osmileté historii ověřila, že i při růstu ceny komodity je výsledná cena Energie A++ v porovnání se standardními ceníkovými produkty dlouhodobě atraktivní. Zároveň se jedná o transparentní řešení, kdy zákazník přesně ví, kolik stojí komodita a kolik platí dodavateli za služby.
Právě výhodnější cena a kvalitní služby jsou pro spotřebitele i podle průzkumu agentury Datank nejdůležitějšími kritérii při výběru dodavatele energií. „Kromě ceny, podle které se rozhoduje devět z deseti lidí, se lidé zajímají rovněž o to, do jaké míry bude o ně u nového dodavatele postaráno. Kvalitní profesionální služby jsou zásadním hlediskem pro více než polovinu dotazovaných. Pro necelou třetinu je podstatné mít rovněž možnost spravovat si svůj účet u dodavatele online,“ říká hlavní analytik agentury Datank Petr Šmíd.
V oblasti zákaznické péče je Bohemia Energy předním hráčem na trhu, intenzivně se na ni zaměřuje a neustále ji vylepšuje. Již několik let mají její klienti možnost spravovat si svůj účet online, na bezplatnou linku se dovolají bez dlouhého čekání a jejich požadavky jsou vyřizovány perfektně vyškolenými specialisty.