Pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, známé spíše pod termínem povinné ručení, je stanoveno zákonem. Musí je mít tedy uzavřeno každý, kdo se chystá vyjet na pozemní komunikaci. Jeho sjednání lze bez problémů uskutečnit, aniž byste museli navštívit některou z pojišťoven nabízející tento produkt. Již několik let lze využít webových stránek speciálních finančních serverů či pojišťoven a uzavřít povinné ručení přes internet.
Stačí jeden telefonát
Nyní přichází finanční skupina PPF, jejíž součástí je např. Česká pojišťovna, Home Credit nebo eBanka, se službou, pomocí níž lze uzavřít povinné ručení během několika málo minut bez jakékoliv nutnosti osobní účasti a podpisu. Tuto službu od zítřka spouští společnost Callin.
Jak to funguje?
Stačí si připravit velký technický průkaz a zavolat telefonního prodejce Callin. Za přibližně 10 minut je pojištění sjednáno a platí od počátku následujícího dne po uskutečnění telefonního rozhovoru. Během několika dnů klient obdrží poštou veškerou dokumentaci, uhradí první splátku a tím je pojistná smlouva akceptovaná a definitivně uzavřená. Žádné další podpisy a papírování nejsou zapotřebí.
Kam se obrátit?
Stačí zavolat na telefonní číslo prodejců Callin, a to 841 444 444. Pojištění se dá sjednat od zítřka 15. září 2005 od 8 hodin. Telefonní centrum je v provozu denně od 08:00 do 22:00 hodin.
Reklamní masáž
Callin chce kromě nových klientů získat také zákazníky, kteří už vozidla pojištěna mají, a jejichž pojistky se automaticky obnovují. Při změně pojišťovny musí klient totiž pojistku vypovědět nejpozději šest týdnů před koncem stávající smlouvy. Proto společnost Callin rozjela masivní reklamní kampaň, která se snaží upoutat nejen cenou, ale láká také na rychlé a jednoduché sjednání. Klienti, kteří se rozhodnou ještě letos uzavřít povinné ručení touto formou, obdrží navíc bonus v podobě 500 korun, který je platný po celou dobu pojištění.
„V oblasti pojišťovacích produktů zajímá českou klientelu cena, kvalita a rychlá a jednoduchá obsluha. Výhodné ceny nabízíme většině zákazníků, protože využíváme principu segmentace, která nám umožní přizpůsobit cenu rizikovosti jednotlivých skupin zákazníků. Kvalita je zaručena Českou pojišťovnou, se kterou jsme pojištění společně vytvořili. Rychlou, jednoduchou a kvalitní obsluhu klientů zajistíme prostřednictvím našeho call centra,“ prohlásil ředitel společnosti Callin Igor Helekal.
Tím nabídka nekončí
Povinné ručení je prvním z takto nabízených produktů, ovšem do budoucna nezůstane pouze u něj. V blízké budoucnosti nabídne Callin prodej i dalších pojišťovacích produktů prostřednictvím telefonu a internetu. „Začínáme s povinným ručením. Jdeme krok za krokem. V horizontu několika měsíců plánujeme rozšířit nabídku i o havarijní pojištění, pojištění domácností a odpovědností za škodu,“ doplnil Igor Helekal.
Zdroj: Tisková zpráva Callin