„V souvislosti s prodejem vydavatelství Mladé fronta si vedení společnosti dovoluje ve vztahu k potencionálním zájemcům o koupi zdůraznit, že závod je zpeněžován jedinou smlouvou,“ řekl Karel Novotný, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.
V souladu s ustanovením § 291 odst. 1 insolvenčního zákona tak zpeněžením dlužníkova závodu přejdou na nabyvatele všechna práva a závazky, na které se prodej vztahuje, včetně práv a povinností vyplývajících z pracovněprávních vztahů k zaměstnancům dlužníkova podniku, s výjimkou pohledávek proti Mladé frontě a.s. vzniklých do účinnosti smlouvy.
Vydavatelství Mladá fronta je prodáváno jako plně funkční celek se všemi divizemi, autorskými kontrakty i ochrannými známkami. Pro prodej byla zvolena metoda elektronické aukce, kterou zajistí renomovaná společnost Gaute. Výsledkem finálního prodeje podniku by mělo být získání nového majitele do 10. září 2020. Novým vlastníkem Mladé fronty se stane zájemce, který nabídne nejvyšší cenu a soud ho následně potvrdí.
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s pětasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Spolu s týdeníkem Euro vychází také Top speciály, lifestylové magazíny Esence a Hipster. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 250 nových knižních titulů pro širokou veřejnost a odborníky ve zdravotnictví. Portfolio vydavatelství Mladá fronta doplňuje divize Tištěné tituly, kam patří především auto-moto a hobby magazíny, zdravotnické časopisy, pro nejmenší děti časopis Puntík, magazín Maminčin Puntík a časopis Tečka pro děti od šesti let. V divizi HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty.