Konference FIN (R)Evoluce 2025: Co přinese rozmach umělé inteligence?

10.02.2025 | , Internet Info
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Přijďte na konferenci sdílet zkušenosti s odborníky z Deloitte, mBank, ČSOB, České spořitelny a dalšími. 

sluchatka

Poslechněte si článek v audio verzi

00:00 / 00:00

Tento článek pro vás načetl robotický hlas. Jestliže v něm najdete chybu ve výslovnosti, dejte nám prosím vědět.

Inovace bank v oblasti zákaznické péče a způsobech placení, budoucnost finančního sektoru v éře umělé inteligence a další trendy si představíme na konferenci FIN (R)Evoluce 2025. Akci pořádá finanční server Měšec.cz, jeho šéfredaktor Dalibor Z. Chvátal se chopí role moderátora. 11. ročník proběhne 27. února v Hotelu Jalta v Praze.  Program je k dispozici zde

Vybíráme z letošních témat: 

Budoucnost zákaznické péče ve finančním sektoru

Finanční sektor čelí rostoucím nárokům – zákazníci očekávají rychlé a přesné odpovědi, personalizovanou komunikaci, dostupnost 24/7. Jak toho dosáhnout, aniž by rostly náklady a nároky na lidi? Jak může AI transformovat přístup k zákazníkům a přinést konkurenční výhodu v digitální éře? Věra Janičinová ze společnosti Salesforce představí nástroj Agentforce, který může pomoci. Tento autonomní AI agent pomáhá bankám a finančním institucím automatizovat rutinní úkoly, analyzovat data v reálném čase a posilovat lidské týmy. Výsledkem je pak nejen lepší zákaznická zkušenost, ale taky vyšší efektivita, optimalizace nákladů a růst výnosů.

Studie Digitalizace v pojišťovnictví

Alexander Paál ze společnosti Softec v rámci své prezentace představí poznatky ze Studie Digitalizace v pojišťovnictví. Dále se zaměří nejen na trendy a na plánované aktivity, ale také na hlavní výzvy, kterým budeme všichni čelit.

Aktion – Moderní přístup k firemním procesům a bezpečnosti

Technologické firmy přinášejí revoluční přístupy, kterými mění způsob, jak přistupují k digitalizaci a zákaznické zkušenosti. Identifikační systém Aktion jako komplexní HR evidence umožňuje bezpečné řízení přístupu a efektivní správu dat zaměstnanců. Díky integraci s ostatními ERP systémy zajišťuje Aktion hladké propojení a přenos dat bez kompromisů v oblasti bezpečnosti. Moderní bezpečnostní prvky jako například vícefaktorová autentizace chrání citlivé informace před kybernetickými hrozbami. Systém Action nám v rámci své přednášky představí Kristýna Vocásková ze společnosti EFG CZ.

Inovace v zákaznické zkušenosti

Zákaznická zkušenost je i ve finančním sektoru klíčovým faktorem úspěchu. Během přednášky Michaela Bauer přiblíží, jak v ČSOB přetváří zákaznickou zkušenost prostřednictvím digitálních inovací, personalizovaných služeb a změnou procesů s i bez využití umělé inteligence.

Digitální procesy a trendy v oblasti pojištění

Martin Pejsar z BNP Paribas Cardif se ve své přednášce zaměří na využití AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti v pojišťovnictví. Ukáže, proč je důležité sledovat trendy, a zaměří se i na rizika kybernetických hrozeb ve finančnictví s konkrétními příklady z praxe.

Startup & Banka – Jde to dohromady?

Karin Fuentesová ze společnosti Digitoo odprezentuje výsledky případové studie spolupráce startupu Digitoo s Raiffeisenbank. Seznámíme se se zajímavými čísly, vizemi celé spolupráce i nové výzvy. 

Bitcoin a FinTech: Cesta k jednodušším financím a lepším investicím

Jaké jsou trendy ve využívání kryptoměn na finančních trzích a jak se Bitcoin stává součástí tradičních finančních trhů? To jsou témata pro Jana Kubíka z FireFish, který se zaměří i na to, proč je FinTech cesta k jednodušší práci s financemi, jak Firefish zjednodušuje život držitelům Bitcoinu a usnadňuje zhodnocení volných prostředků pro širokou veřejnost. Nebude chybět ani srovnání různých přístupů ke kryptoměnám v portfoliu a pohled na rizika a výnosy jednotlivých cest. 

Slepé cesty ve využití AI aneb umělá inteligence bez růžových brýlí

Fuck upy jsou u publika vždy velmi oblíbené. Od spíkrů je ale moc často neslyšíme. Přitom právě z nich se můžeme nejvíc naučit. Tento názor sdílí i Vít Miština z NN Životní pojišťovna. Podělí se o zkušenosti (nejen) s AI nástroji. Na co si dát pozor při analýze a kategorizaci telefonických hovorů? Jak poznat, že AI use case nepřináší očekávanou hodnotu? Co mají společného Darwin, evoluce a vývoj AI řešení? A na co si dát pozor při spolupráci s externími partnery? To jsou některé z otázek, na které dostaneme odpověď.

Další přednášky: 

První platební prsten: nejrychlejší inovace mBank v Čechách a na Slovensku

Inovace v oblasti digitálního investování České spořitelny 

Digitální bankovnictví budoucnosti: Co se můžeme naučit od nejlepších? (Deloitte)

Co přinese finančním institucím AI Act? (eLegal advokátní kancelář)

Kam směřuje Bank iD? Od identitních služeb přes elektronický podpis až k evropské digitální peněžence.

Kompletní program s podrobnými anotacemi najdete na webu. K dispozici jsou také medailonky našich řečníků a řečnic. Vstupenky můžete objednávat zde

Nezapomeňte: 

Konference FIN (R)Evoluce 2025
Kdy: 27. února od 9 hod
Kde: Jalta Boutique Hotel na Václavském náměstí v Praze

Partnerem konference jsou společnosti EFG CZ, Salesforce a SOFTEC. Mediálními partnery konference jsou Cardmag, CFOtrends, Euro.cz, Finance.cz a Sdružení pro bankovní karty (SBK). Organizátorem konference je Měšec.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.

Autor článku

Komerční sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení