CD s průvodcem internetovým bankovnictvím veřejnost výrazně zaujalo. „O CD dosud zažádalo bezmála 18 tisíc klientů. Takové množství nás samotné překvapilo. Pro získání CD museli klienti vyvinout vlastní aktivitu, byť jen zavolat na naši infolinku nebo vyplnit webový formulář. Proto z toho vyvozujeme, že se ozvali skutečně ti, kteří mají o CD zájem a internetbanking je zajímá. Znamená to, že internetové bankovnictví je v České republice schopno oslovit stále širší skupinu populace,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, manažer marketingu Poštovní spořitelny.
„Výrobou a distribucí tohoto CD jsme chtěli investovat do finančního vzdělávání veřejnosti. Internetové bankovnictví totiž může klientům ušetřit nejen čas, ale i peníze na bankovních poplatcích. V podobném rozsahu do vzdělávání široké veřejnosti neinvestuje žádná jiná banka v ČR,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.
Vedle 18 tisíc klientů, kteří si o něj sami zažádali, distribuovala Poštovní spořitelna CD i dalšími kanály. Takřka 6800 CD rozeslala Poštovní spořitelna na základní školy, učiliště a střední školy. Dalších více než 40 tisíc CD rozdala PS na letošním veletrhu Invex. „CD jsme také vkládali do nového alba Music Bar skupiny Chinaski. Chtěli jsme tak využít našeho partnerství s Chinaski,“ řekl Tomáš Zrzavecký.
Největší část nákladu CD distribuovala Poštovní spořitelna jako vklad do nejrůznějších časopisů. Jednalo se o více než milion CD.
Program na CD provede uživatele internetovým bankovnictvím prostřednictvím textové nápovědy i hlasového průvodce. S CD si může uživatel internetové bankovnictví Max Internetbanking PS také prakticky vyzkoušet – např. „nanečisto“ zkusit zadat příkaz k úhradě či zjistit zůstatek. Vše se odehrává jen v rámci programu, není třeba připojení k internetu. Program na CD není potřeba instalovat, spustí se sám po vložení CD do počítače.
CD obsahuje vedle průvodce internetovým bankovnictvím i další zajímavé součásti. Je možné na něm najít videa, hudbu či hru Snowgame. „CD jsme se snažili udělat co nejatraktivnější. Proto na něm uživatelé najdou například skladby hudebních skupin, které jsme podpořili,“ prohlásil Tomáš Zrzavecký. Poslechnout si mohou třeba písně kapel Chinaski či No Name nebo skladby z filmu Snowboarďáci. Mohou si také prohlédnout videa – trailer k filmu Snowboarďáci či video o přípravě turné kapely Chinaski. Zájemci na CD najdou také kompletní produktové informace Poštovní spořitelny, včetně aktuální reklamních spotů.