Výběru uniforem předcházel rozsáhlý průzkum, který proběhl v osmi zemích světa. Konečný vzhled uniforem je výsledkem intenzivní práce německého týmu Corporate Wear a představuje 60 různých vzorů pro muže a ženy. Nové uniformy jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a vybaveny praktickými prvky zohledňujícími každodenní činnost zaměstnanců. Jde tedy například o kapsy na mobilní telefon, na tužku či peněženku. Bundy jsou navíc opatřeny bezpečnostními reflexními pruhy.
Nové firemní oblečení v barvách žluté, červené a tmavomodré oblékne 110 000 zaměstnanců DHL po celém světě. V první fázi se v novém firemním oblečení představují zaměstnanci DHL v České republice, Dánsku, Japonsku, Maďarsku, Portugalsku, Singapuru, Španělsku, Spojených arabských emirátech a Švýcarsku. Celý proces standardizace firemního oblečení bude ukončen do konce roku 2006.